Godmorgon :)

Usch sicket helvetes natt, har hostat hela tiden.. Och när jag väl lyckats somna, så vaknade jag en timme efter av världens mensverk, fy fan.. Trodde jag skulle dö :/ Och jag har ju recept belagda tabletter för min mensverk eftersm jag har så mkt mensverk, men givetvis är dom slut :( så jag masa mig upp ur sängen och gick och spolade upp ett varmt bad ch la mig där i en och en halv timme, såg ut som ett russin sen.. Haha, men mådde mycket bättre. Efter det gick jag ut med Rocky, Hans sov fortfarande! När vi var tillbaka så gjorde jag och Rocky fruckost :) Sen väckte Rocky sin pappa ch vi åt fruckost alla 3 :) Mysigt! , till 100% :)

Nu kollar jag bara TV, trdde man kunde hittta på ngt idag och att hostan skulle vara över vid detta laget, men så blir väl inte fallet :( , vi får se.. Hörs sen min underbara läsare :)  Bloggar igen när jag har tråkiiigt :)

Puss/diva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0