det känns ju ... SÅDDÄR !

Jaa, jag provjobbade ju lite idag, hoppades verkligen på att jag skulle kunna börja jobba igen. Men denna dagen gick inte direkt som planerat, slutade med att jag blev sjukskriven en vecka.. Så ännu en vecka ska jag klättra på väggarna, det är ingen höjdare.. Hoppas jag mår bättre så jag kanske kan gå tillbaka till jobb tidigare ! :)

Jag vill vara frisk nu, jag vill kunna göra vad jag vill utan att få världens host attack :( , men men.. de går väl över det också :/ Ligger i soffan nu, lär väl ligga här en vecka till. Finns inte så mycket att kolla på på Tvn heller, men ikväll är de ju faktiskt Hollywod Fruar på TV, de e ju lite kul att titta på. För alla dom är så blåsta i huvet , haha :)

Nu ska jag svälja lite medicamenter sen ska ja försöka sova en sväng, somnade ju halv 4 inatt ch vaknade 6 .. Ingen hitt direkt ! ,
Bloggar senare, har ju inte så mycket annat att göra nu ändå , hehe :)

Puss/diva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0