6 saker ni inte visste om mig ( kanske?! )

  • När jag föddes hade jag fel på mina höfter och fick ha skena på mig drygt ett år, och tack vare de kan jag gå idag. Och jag var den första som någonsin fick använde en så kallad "Von Rosen skena" . Lite testkanin där hahah ! Dock har jag en benlängds skildnad idag på drygt 2 centimeter!
  • Jag brukar få städnojor mitt i natten om jag inte kan sova eller har tråkigt, hahaha !
  • Min hund Rocky var ett impulsköp (dock det bästa någonsin , hehe ) =)
  • Jag är sjukt beroende av sötsaker , kanske förklarar varför man ser ut som man gör HAHA !
  • Jag är VÄRLDENS djurvän, kan bli ledsen om jag trampar på en snigel :s
  • Jag har störst fötter av mina systrar, trots att jag har 35 i skor ( har 3 storasystrar )
Kanske kommer fram me lite fler saker någon annan dag, med saker ni kanske inte vet om mig ;)

INTRESSAT VA ;) hehehehe ...

Kommentarer
Postat av: helena

MEN det visste jag redan :) så antar jag känner dig rätt bra :P Kiss

2009-10-21 @ 23:36:03
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: du vet vem :)

amen åh saris.... du lovade ju att uppdatera så att jag hade en hel novell att läsa i kväll jue... men men nu ska jag lägga mig... imorron ska jag kolla igen och har du inte skrevit då så blir det ingen jul-klapp till dig detta året :) love you

2009-10-29 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0