uppdatera & uppdatera, JA JA JA TJAT TJAT TJAT ! =)

hahah, fick en kommentar för några timmar sedan. Det stor inget namn och personen hade bara kommenterat "uppdatera" , jag antar att det är min syster Mia som skrivit, vem anars :) hehe, så jag får väl vara snäll och göra det ! hihi !

Sitter och tittar på idol, fast nu e de paus så nu e de cirkus Möller, så ska passa på och städa nu och packa de viktigaste tills imorgon, jag, älskling och Rocky ska med pappa till småland. Hälsa på faster Ingrid och gå på Julmarknad :)

Har haft väldens sjukaste vecka, haha.. Jag och mamma har haft jätte roligt på jobb, även om vi haft mycket att göra hehe :)

Vi körde förbi en fotbollsplan där det sitter SJUKT mycket fåglar.. Och mamma ska skoja till det och säger:
- Är det ett nytt fotbollslag?
Jag svarar:
- Ja, de e Korpen !!

HAHAHAHAHH !, de bara kom ur mig, haha vettifan var ifrån med de kom så perfekt. Haha

Liksaså skulle jag ta en bal papper på Coloramas lager då jag tappade balansen och trillade ner mellan pallarna och allt toa papper, jag skrattade så mycket så jag grät, mamma också !

Blöööö, måste städa ! =)

Puss å Heeeey ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) och tack för en trevlig fika på väla <3 looooove yaaaa

2009-11-30 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0