fars dag!

Skriver bara lite kort idag, orkar inte mer haha :)

Dagen började med att jag körde Åman till flygplatsen, han skulle hem till 08 land igen , hehe..

Efter de körde jag hem och byta om och körde Hans till hans mamma och pappa sen stack jag själv till min kära pappa.

På vägen dit ringde Tunis, ååååååh ! Inte pratat me han på mer än ett år , fyyy vad jag saknar han :) MEn jag ska förmodligen dit i Januari och hälsa på ;) , weee <3

Åt gott hos pappa me hela familjen.. tack pappa för idag och grattis på farsdag !

Nu e Johan och Michelle på väg till BB , jag kanske blir faster inatt :) weeeee , ååh så kul :)

PUSS HEJS sålänge !

Kommentarer
Postat av: sis

du e duktig... me like :)

2009-11-08 @ 19:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0