vinner ugglas, då skjuter jag mig !

en låång och trevlig dag.

Började med att man vaknade av att Armani låg och tuggade sönder en bläckpenna. Inte allt för gott kan jag då tycka! Hehe, gick upp vid 10. JAg liksom bara vaknade och pang sen var ja påklädd i en inte allt för vacker outfit. Så med joggingställ och hans stora tröja, solbrillorna på bad jag mig direkt till Hyllinge och tvättade bilen..  Ni kan tro det var kö till biltvätten, så jävla typiskt svenskar. Så fårt det blir fint väder, då ska bilarna och allt tvättas. Och jag är en utav de där "typiska" sveskarna.. Haha,., Efter jag tvättat den stack jag till Maxi och handlade lite. Sen blev de hem och käkade fruckost! .. GOTT!

Duschde och lite sånt allmänt och sen vid 4 körde jag Amela och Sosso till stan, men först in om väla en vääldigt snabb sväng ! .. Sen åter hem igen och lagade mat. Mums så gott det blev ! ,

Vid 7 körde jag hans hem till Seid och jag stack hem till Dennis och kollade FelediFedevalen som jag kallar det. Och jag lovade mig alla att om Ugglas vann , dåå skulle jag sjuta mig själv. Och TACK och lov, för mig egen del.. Och även för svenska folkets, så vann hon inte ! :)

När de va slut ugglade jag kvar hos Dennis en timme sen stack jag till Micki och snackade lite skit me henne. Och efter det stack jag och hämtade min inte allt för nykta pojkvän. Haha ! Han ligger här på sängkanten och vet nog inte var han har röven någonstanns. Men så kan det bli ibland när man har roligt , och de hade han tydligen ! haha..

Så nu när han ligger och kvider så passar jag på att blogga lite.. Och jag ska vara ärlig, jag är glad att jag står emot alkohol nuförtiden, för de e fan va man mår dåligt av det, och speciellt dagen efter. haha ! ..

Nej, trött som man är så känner jag att snart vet jag inte heller var jag har röven, så jag antar att jag får säga hej då nu !

Så sov gott allihopa, så hörs vi imorgon förmodligen !

puss & hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt låt vann! :D

2009-03-15 @ 01:27:16
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rätt låt vann! :D

2009-03-16 @ 21:20:06
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0