tårana bara rinner !

detta har varit den jobbigaste dagen på länge.. Orkar inte ens skriva så mycket om de , men kan ju säga såhär att bilen behöves skrotas, jag har fått besöka läkaren igen för mina muskler i ryggen har sträckts ut i krocken.. Och försökringsbilag kan suga röv ! ..

- HATAR ALLT JUST NU ! , dra åt helvete me pengar, bilar och försäkringar !

- saknar min tigra ! , ska dit och tömma den imorgon sen ska den skrotas, och de gör så ont i hjärtat ..

Jag bara gråter och gråter ! ... FY FAN !

Kommentarer
Postat av: [email protected]

sara det går över det viktigatse r att du är ok och att ni inte skadade er mer många pussara kramar annica leif vi älskar dig

2009-03-27 @ 16:53:05
Postat av: Alexandra och Maria

usch.. vad jobbigt stackare:(

Men hälsan går före bilen.

ta hand om dig=)

2009-03-29 @ 12:58:31
URL: http://babsanwader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0