sorry !

det händer så mycket just nu så jag hinner knappt med själv, ooch bloggen blir ju självklart utsatt ! Men jag lovar att på Måndag ska jag försöka komma igång med att blogga dagligen igen. Så ni kan snoka i mitt liv ! , hehe ..jätte roligt.
MEn de e kul att jag har så många läsare iallafall, synd bara att ni kommenterar för sällan :(

Måste bara berätta m en sak som hände hans och rocky idag när jag jobbade.
Hans skulle handla i vår lilla affär här nere och då brukar han låte vår lille chihuahua rocky sitta utanför och vänta. Men bara om han vet va han ska ha, för vi lämnar ALDIG rocky så annars.
Men just idag när hans kommer ut ut affären, var rocky genomblöt och stod och skakade av rädsla. Då hade några jävla små ungar stått och hällt läsk på rocky och tyckt det var jätte roligt. HAns blev förbannad och de blev ett jävla liv, så han som jobbar i affären , Magnus kom ut. Och nu ser han till så dom inte får handla där igen. Ungarna går nämligen på skolan mitt emot så dom är igenkända i affären. Fan man skulle polisanmäla det, jävla idioter ( med utlänskt ursprung ) .. Vill inte använda andra ord här i bloggen, men fan vad jag är arg !

Sova ! Yes .. Mycket att göra i morgon. Jobb, Hem oacka lite och lasta in, IKEA sen Bjuv !

So long !

Kommentarer
Postat av: Kit Kjellerup

Vi hyr typ en stuga av dennis föräldrar som finns på deras tomt nu medan vi letar lägenhet! =) sen blir vårt hus klart till hösten! När flyttar ni då? Och var ska ni bo? Puss

2009-03-06 @ 13:04:07
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Andreas

Vilka jävla idioter! Typiskt blatterungar...ingen jävla respekt för djur.

2009-03-06 @ 18:50:42
Postat av: Helena

Lille plutten ;( ididoter det finns !!

2009-03-06 @ 18:51:31
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Eva

Usch, ungarna skulle ha ett rejält kok med stryk alltså, att ge sig på ett oskyldigt djur är INTE okej :(

2009-03-08 @ 13:01:13
URL: http://misselten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0