mögdag !

dagen började skitbra, var ute en runda i de fina vädret med Rocky, gick hela vägen till Mikaelas jobb och tillbaka, hem och duschade för jag skulle hämta upp Mikaela igen när hon slutade jobba klockan 4 .. Och de gjorde jag!

Sen kom helvetet !

Körde till stan, och av den renaste sanning så kommer jag inte ihåg vilken väg eller om vi har stannat någongång på vägen, har sånna otrliga minnesluckor och jag är fortfarande i chock.. och om ni undrar så hände följande..

Vi kom i min älskade Opel tigra på Ängelholmsvägen, när jag helt plötsligt fick slänga mig på bromsen, .. Jag minns bara att jag hann tänka: NU SMÄLLER DET ! , sen sa de pang och sen var den krocken klar. Det gick så himmla fort alltihopa! Vi var 4 bilar inblandade i krocken, vilket resulterade till långa köer ut på motorvägen!

Det var såhär att bilen framför mig hade inte direkt ögonen där han skulle och reagerade inte på att bilar började bromsa in för rött ljus, så när han väl tittade där han skulle var det för sent och fick ställa sig på bromsen, men lyckades bara precis nudda bilen framför sig. Men eftersom allt gick så jävla fort och han bara tvärnitade hant jag inte tänka från det sa pang. Vilket resulterade till att bilen jag körde in i, körde in i bilen framflr sig igen, vilket resulterade att även den bilen körde in i bilen framför sig !

Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv och själklart skulle min bil ta mest skada.. Min bil var den ända bilen som fick börgas därifrån , och de två första bilarna började över 3 repor i lacken! När jag står bakom med en bil som ryker och läcker och inte har någon front, för den sitter stort sätt inne i bilen! De tog mig 10 minuter efter polisen kommit dit att fatta vad som hänt och då började jag gråta.. De var skitjobbigt, och jag är fortfarande i chock..

Efter många om och men så slutade med att alla kom därifrån som de skulle och min älskade Opel fick bärgas, så nu väntar jag på morgondagen då jag får veta om den går att laga eller om den ska skrotas .. Kul, haft den i en månad.. HEJ DÅ , 40 000 åt helvete !

Först en timme efter chockades jag och Micki rejält och båda skakade och hade oss.. Jag hade otroliga buksmäror så de slutade med att vi satt på akuten, dom tog in oss med en gång.. Kollade allt och fick fylla i trafikskadejournaler och allt på en gång. Konstigt man blev snurrig liksom.. Anledningen till att jag har sånna otroliuga buksmärtor ät för att jag antagligen fått ratten rakt in i magen, och med tanke på att verken min eller Mikaelas krock kudde utlöstes så blev de ju lite kraftigate.. Tacka gud för bilbälte !

Har gråtit många tårar idag och fler lär de komma.. Orkar ingenting, huvudet är fortfarande inte som de ska och jag har otroliga minnes luckor ! JAg behöver ng sova och imorgon får man ringa runder en massa jävla försökringsbolag och skut ! .. JAg vill bara ha min bil tillbaka ! ..

Denna daghen suger röv, och inte nog med det så börjar jag böla nu igen ! .. Detta är fan de värsta jag varit med om..

Och som de står på HDs hemsida så behlvde ingen uppsöka sjukhus, men jag och mikalea gjorde det efter allt var lart på oluycksplatsen, först då den riktiga chocken kom.. För dom säger ju att man märker inte om man har nt när man är i chock, men just nu tar min mage kål på mig ! .. Tårarna rinner, fy fan ! GE MIG MIN OPEL TIGRA TILLBAKA !!!!!

http://hd.se/lokalt/2009/03/25/koeer-efter-seriekrock/

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Lite hjärtat, jag ringer dig senare. Pussenuss.

2009-03-27 @ 09:05:43
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG saaaaaarah <3

2009-03-28 @ 15:02:14
Postat av: caroline

Tur ni blev oskadda iallafall! Synd att bilen blev skrot.. :(

2009-05-31 @ 20:11:23
URL: http://partypullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0