lång historia kort !

hänt en hel del nu de senaste dagarna som jag inte bloggat, men jag har verkligen inte orkat blgga heller !

Var på Kalas hos morgan igår, trevligt trevligt ! Och var även hos pappa, där jag och Hans fattade ett beslut. Vi ska flytta till Bjuv, och gör de så snart som möjligt ! Så idag har vi sagt upp våran lägenhet ! .. Orkar verkligen inte förklara så mycke mer, den som vill veta får helt enkelt fråga !

Idag har jag varit hos farbror doktorn, och tagit brt två leverfläckar, för den sm är intresserad av att veta det. Och fick en remiss till Hudkliniken för att ta bort en till som inte doktorn ville ta bort nu med en gång. Satan va de kliar nu efteråt , haha ! Ska dit om en vecka och ta stygnen !

Efter det jobbade jag som vanligt och sen stack jag hem och lagade mat. Jag började ju faktiskt äta idag oc de blev en del sallad. Men fy fan va gott det var ska ni veta, att överhuvudtager bara tugga ! haha ..

Efter det hämtade jag mikalea i Bjuv, stack hem till mig igen sen stack vi hem till Fia. Trevligt trevligt, haha Fia e ju alltid lika gla fan ! .. Haha ..

Vid halv 8 drog vi oss ut till Rydebäck och dansen, skiitnajs ! hehe..

Körde Mikalea hem till Robban efter det och nu sitter jag här och beklarar mig över mitt öga. Något konstigt har hänt. De har bara svullnat som fan och de bara rinner, kan knappt se heller ! . Tror de e typ en SKITSTOR knast ! Gör bajs ont verkligen, har de inte släppt till imrgon vet ja inte vad jag gör .. Har fan ont i hela huvet tack vare de..

Nej nu ska ja kolla Sex and the City kllart, sen ska jag krypa till kojs med mina två älsklingar. Hans och Rocky, min lilla familj ! , <3

Hejs ! )

Kommentarer
Postat av: Mia

varför ska ni flytta? puss.

2009-03-03 @ 07:03:35
URL: http://idontlikethis.blogg.se/
Postat av: syster yster

åh vad kul att ni ska flytta hit :) längtar redan...

2009-03-03 @ 11:14:12
Postat av: Kit

Varför ska ni flytta? =) Vad roligt för dig att komma tillbaka till ursprunget ! ;)

2009-03-03 @ 11:39:29
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför flytta till Bjuv? =)

2009-03-03 @ 18:50:12
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Kit

Haha, vi har ju flyttat från huset. värmen funkade inte och det regnade in, så vi sa upp kontraktet ;P har du missat det?

Men nu har vi körkort och bil båda, så vi kan ju ses ändå. =) Puss älsk

2009-03-04 @ 18:30:07
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Sofi

Kommer ni till Bjuv?? Var ska ni då bo?

2009-03-07 @ 11:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0