jag älskar er !

Jag älskar
  • mamma och pappa, dom är värda ALLT!
  • alla mina syskon oerhört mycket och alla mina syskon barn.
  • min morfar och även mormor, farmor och farfar som tyvärr inte finns i livet mer.
  • Hans och Rocky ( min egen lilla familj ) :)
  • Hans familj, tummen upp för dom med !
  • Alla mina vänner, dom är super att ha ! Mycket kärlek till dom..
  • Och jag älskar så klart mina andra släktingar och framförallt då sussie ! <3
Det finns så mycket kärlek jag vill ge till folk, men de känns som det inte är tillräckligt !
Så därför skriver jag såhär, så jag hoppas dom förstår !

Kärlek i alla former, det är livet !

Kommentarer
Postat av: [email protected]

vi älskar dig med och jag tycker du är jätte duktig stå på dig så lyckas du

2009-03-12 @ 17:00:08
Postat av: Anonym

ska ja göra! :)



haha jaså, vinka du.. jag såg fan inte dig? :S annars hade ja hälsat förstår du väöl :D

2009-03-12 @ 20:12:45
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Sussie

Åh jag älskar dig med kära kusin, du är bäst!

2009-03-12 @ 23:27:19
URL: http://sussieshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0