idag !

idag har jag jobbat, sen stack jag till lägenheten och hämtade lite post, sen tränade jag :) Så jävla skön träning idag .. kännde mig riktigt på topp , sen efter det hämtade jag emily så stack vi till Maxi i hyllinge och storhandlade .. De behövs när man bara lever på grönsaker hahaha ! , sen stack vi hem och lagade mat, sen mötte vi mikaela så kom hon hit.. Så satt vi bara och snackade lite sen skulle micki träna så jag körde emily hem.. Precis städat lite, håller på attt tvätta.. Sen blir de slappe för hela slanten. Fruckost med mamma imorgon på Norrehed, muuums.. Ska bli gott ! .. Tonfisk mackorna där är super ! :)

Nej .. Back to tvätten !, heeeej :D

Kommentarer
Postat av: Kit

Det tycker jag att vi ska! Hör av dig en dag när du har tid.. =) älsk

2009-03-17 @ 13:14:57
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0