efterlängtat inlägg!

Jag får först be om ursäkt för att jag inte bloggade igår som jag lovade. Och eftersm jag vet att det finns folk som slår mig i skallen ( min syster Mia ), om jag inte bloggar !..  Så kära syster Mia, det är för din skull jag bloggar nu.. För jag har verkligen INGEN ork till att blogga just nu ! .. haha!

I helgen flyttade jag och Hans till Bjuv. Hem till min pappa, av ett och annat skäl. Men jag ska faktiskt säga att än sålänge så går det bra. Mycket bra fatiskt ! Känns så skönt att ha mer utrymme att röra sig på, plus att få komma till Bjuv där jag har vänner och familj. och så klart min pappa :):) , Saknar bara lilla mammsen i Helsingborg.. Men vi jobbar ju på samma jobb, så jag får ju se henne stort sättt var dag ändå. Tack och lov ! hehe.. Rocky trivs jätte bra, nu har han ju tillockmed en uteplats att röra sig på. Han var lite förvirrad de två första dagarna men nu går det skitbra..

Idag har jag jobbat som vanligt, sen flyttat massa skit ffrån den andra lägenheten! Jävla slitande, sen när ja kom tillbaka till Bjuv så åt jag och lite sånt.. Sen körde jag och Micki till familia och gick en sväng där. Träffade syrran och hennes la familia :)  trevligt. Snackade även me Mickis mamma ett tag.. Sen stack jag hem och åt.. IGEN, eftersom jag måste äta regelbundet 6 jävla gånger om dagen haha !

Blööö, orkar inte blogga mer.. Men känner ett måste ! ..

Caroline, min underbara snäcka är tillbaka i Helsingborg. Och de känns såå bra ! Och jag vet att hon tycker detsamma... Hon hör liksom hemma här.. OCh hennes lilla son Leon, världens goaste unge.. Skrattar så man gråter bara man tittar på han för han gör så roliga miner hela tiden.. Haha lille snutte verkligen en riktigt underbar en.. Precis som sin mor ! :)
Ååh, ser fram emot alla roliga stunder med dom !

Nej , nu får de faktiskt vara slut på de roliga, jag måste komma i säng. Ska vara i stan 8 imoron och ska hinna hänte Tönne Emily först ! ..

Sov gott allihopa ! - puss


Mamma, du är världsbäst !

Kommentarer
Postat av: Anonym

De där Xgravansa eller vad de hette.. blev du medlem på ngn sida för att kunna börja med de?

2009-03-10 @ 22:32:51
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej.. det var min mamma som undra :) hon vill ju också gå ner i vikt.

2009-03-11 @ 17:01:58
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0