söndag !

idag är det tråk söndag, tillbaka till jobb imorgon. Suger mycket, sen ledig tisdag och sen jobb igen, riktigt onödigt ! men men, ..

Var hos pappa en runda igår, sen hos syster Mia, hon fyllde ju år så skulel bort och gratta henne lite. Satt där och flabba en massa skit, riktigt roligt faktiskt ! Sen åkte vi hem och bettan benget ( Emily ) skulle ju sova här ! Så inatt har vi sovit tre stycken i min och Hans säng, och lilla Rocky han tyckte nog de va trångt så han sov på golvet den stackren. Vaknade vid halv 1 idag, mådde skit. Riktigt snorig, bara nös och hade as ont i halsen. Men men, gick röra sig upp ur sängen för sen kom ju annica och Leif. Sen stack dom vid 2 och då stack Hans iväg me min pappa och jag och Emily gjorde lite små ärenden. Och nu är vi hemma allihopa igen, precis ätit middag. Baloo är här och säger Hej också ! =) ,

Blir att sova 3 i sängen inatt också, Emily ska med mig och jobba imorgon minsann ! ;) .. Haha .. Muta henne ! haha, den lilla fisen går på allt ! , nääe skojar bara ! Ska bli skönt me lite hjälp !

xtravaganza imorgon, längtar som fan !


Här är några gamla bilder , roligt att se sånna gamla :P haha !
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0