sjuk !

jag glömde blogga igår , men de spelar ingen roll . För idag är jag sjuk, händer liksom inte så mycket då kan jag likabra skriva om gårdagen!

Igår jobbade jag, Emily hjälpte ju till, sen körde jag henne tillbaka till bjuv. Gjorde en del ärenden efter det, stack bla hem till Niklas och drack kaffe med han och Malin och snackade lite skit =) , sen drog jag hem till mamma och åt sen stack jag på mötet 17.30 på Xtravaganza, och där fattade jag ett beslut trots det handla om mycket pengar. Jag börjar där v.5, ska bli riktigt roligt. Jag anser att jag struntar i vad det kostar, för jag mår så sjukt dåligt över att leva i denna kroppen , så jag skulle kunna göra nästan vad som hälst för att må bra igen ! Efter mötet stack jag hem och slängde mig i sängen , börja känna mig lite småkrasslig. Sen kom Sussi och Mamma hem till mig och Hans så kollade vi allihopa på 13 snart 30. Mysigt ! Sen var jag svarttaxi lite under kvällen , och körde och sa hej till Daniel en sväng klockan 3 inatt! haha , och efter det stack jag hem och kröp ner under täcket me min älskling och vår lille rocky !  , mysigt ! .. När jag vaknade idag mådde jag as dåligt, riktigt bajs.. Först nu ( 17.50 ) så gick jag upp ur sängen, enbart för att blogga ! Jag kände liksom ett behov .. Haha!

Snart blir man som sagt 20, och de blir de ju fest =) Hoppas vi blir många och att det blir roligt .. !

- nej om man skulle krypa ner under täcket igen och försöka vila lite till ! ,
PUSS på ER !

Kommentarer
Postat av: lillsara ^^

Blää, e du oxå sjuk ! :( tråkigt värre, krya på dig :)

2009-01-07 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0