miss secret agent!

köss mig i röven ! , hade nästan precis skrivt klart mitt inlägg så kom jag åt en knapp så allt försvann, jävla bajs ! Så jag får väl börja om från ruta 1 igen, gaaah !

Iallafall..
Idag kund ejag med gott samvete sova lite längre , det var ju som sagt Lördag och inget jobb! Gick upp lite innan tio, slängde på mig joggingstället och stack ner till Råå med Sussie och Rocky. Vi gick en lång runda och skönt var det, ch alltid lika kul att snacka skit med kusin-vitamin ! :)

Efter detta stack jag hem och tog en snabbdusch, sen stack jag till Påarp och hämtade en mycket bakfull Jocke, men han hade ju trots allt lovat att följa med och titta på bilen, och de gjorde han.. Så Tack Jocke ! :) , Bilen var jäätte fiiin, så förmodligen blir den väl min i början på veckan.. Och hppas verkligen den funkar som den ska ! .. åååååh va ja längtar ..

Efter det stack jag hem, vila ett tag, var inne hos grannen.. Sen stack jag iväg och gjorde ve min bil, lilla pärlan.. Tog av klädsel och allt och dammsugade och tvättade henne noga .. Nu när hon ska lämna familjen, sorgligt :( Men det är ett måste tyvärr ! .. Bettan .. Sen när jag gjort det stack jag och hämtade mamma och så åkte vi och handlade mat till henne. Sen bar det hemt igen..

Helenis dök upp lite senare och kvällen har bestått av att titta på Miss Secret Agent, och Miss Secret Agent 2.
Och när den var slut så sappade vi över och hant se de sista 40 minuterna på Den gröa mien, ååh den är så sorglig .. Usch, tur det bara är film, hehe !

Så nu sitter jag här , men fruktansvärd hicka. Helena stack precis och Hans har kommit in från Zijelco. Så ska bara precis blogga klart sne ska jag hppa direkt i säng. Är så kopiöst trött ! Ska upp tidigt imorgon och gå ut en runda me mamma och Rocky, och sen bär det av till pappa innan han ska på jobb ! .. Treeevligt !

Puss å Haj, leverpastaj !


Xtravaganza, 31/1, Dag 4.

BigMac, BigMac och åter BigMac, kan man inte få tankarna på någonting annat? ... Jag är så sjukt hungrig och såå sugen på alltr man inte ska vara sugen på , speciellt då BigMac. haha 1 Ni måste tro jag är besatt, och ska jag var arlig, tror jag att jag är det också hahah ! Men i övrigt går det ju bra.. Men torr som fan i käften och smakar röv, man får ju asdålig andedräkt nu, de beror ju på att kroppen rensar ut allt .. Och torkar ut truten ! Blääää för de!

Så whats happen todaaaay?
Nu böjar det hända saker i kroppen. Nu är glykogendepåerna stort sett tömda och kroppen börjar ta energi från fettet, ! nu är det viktigt jag dricker mycket vatten !

/ over and out !

Kommentarer
Postat av: Sussie

2009-02-01 @ 10:30:55
Postat av: Sussie

Glömde skriva nåt ;) Skulle bara säga att ordet "kopiöst" är väldigt fräsigt haha.

2009-02-01 @ 10:31:56
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0