kinamat .. Ångest ?!

Ja, idag börjar mitt bloggande på nytt ! , och den ska nu även handla om min viktnegång, så överst skriver jag om mitt liv i övrigt och nederst skriver ja om bantningen !

Så idag, va har man gjort?! .. Jo, jag som hos Sussie inatt, trevligt.. Hade skitkul igårkväll haha ! , och så började man jobba klockan 7, mindre roligt. Men dagen gick bra på jobb och jag var flitigare än någonsin. Pappa ringde och berättade att de va generatorn som hade gått igen på bilen, så ja får väl tillbaka den på fredag antaligen, sen ska den säljas =) , wee ! Fast lite sorgligt att min pärla ska bort, men hon ska ersättas av en nyare bil. Det är ett måste ! .. Efter jobbs tack ja hem och lagade mat, även til grannen.. Så satt där inne och åt mat och sen gick ja in och duchade vilade ett tag och sen stack jag till mamma och lämnade Rocky. Sen ner på Xtravaganza, fast mer om de längre ner ! =)
När de va slut stack jag och hämtade Kinamat till mig mamma och Hans, så sen drog jag och Hans hem till mamma och åt där och nu är jag hemma och skriver av mig. Skulle egentligen tittat på film hos Sjelko, men ja orkar verkligen inte.. Så nu är hans därinne och efter detta inlägger ska jag och Rocky krypa ner under täcket ! Ska bli så skönt, för ja e så trött ! ..


Xtravaganza , 26/1 Gyminstruktion

idag var jag ju på så kallad Gyminstruktion, jätte trevlig tjej som guidade runder mig och en annan kille som heter Mats inne i gymet. Och de gick skitbra ! Trivdes riktigt bra med en gång, inte sånt ställe man behöver skämmas på ! Utan här körde man sitt eget race! Jag ställde mig på vågen för första gången på ett halvår, jag var nära till gråt. Men för att jag verkligen ska ha något att vara stolt över i slutändan så tänker ja faktiskt säga vad jag väger !
74,4 kilo väger jag idag ! Usch, fy och skam! För ca. 1 1/2 år sen vägde jag 54 kilo. En viktökning med 20 kilo på ca 18 månader. Det är rätt farligt faktiskt och fy som jag mår nu ! Meen de ska bort, och jag ger mig fan inte förän de e borta. Funderar på att lägga upp före och efterbilder sen när processen är klar, men frågan är om jag ens vill se mig själv på bild om några månader. Jag kommer kräka. Hur fan kan man låta sig själv lida så och gå upp så mycket?! SKÄRPNING  SARAH !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0