jag är kär ... i en bil !

ååh jag kan inte släppa det, jag har hittat bilen jag vill ha. Ska upp imorgon och se om den är kvar, och är den det. Då blir den min. Jag är så kär så kär, de pirrar i hela magen. Jag måste få veta omd en är kvar, och jag stryper den jäveln som har köpt den om den nu är såld ! , jag kommer inte kunna sluta prata om den. Och jag tänker inte skriva vad det är för någon för då kanske någon annan jävlas med mig ich sticker och köper den..

- Im in löööve !

Idag har jag iallafall jobbat, och efter jobb hjälpte jag min bror Andreas och flytta. Han är rolig han, ska alltid hålla på att dinga sig, jag älskar honom ! , haha ! .. Det gick bra men flytten och sen stack jag till Maxi och handlade glass till min sjukling här hemma, min man är sjuk ! Snutte .. Så han fick glass och fruktsoppa av mig :)

Nu sitter ja här och drägglar över bilen och bara hoppas, ge mig ! :) Men ska snart gå och ducha och slänga mig på soffan och mysa me mina pojkar! <3


xtravaganza, 27/1 väntan!

Ja idag väntar jag på imorgon, jag börjar med mina soppor då. Kommer bli tuft, men jag ska !


Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas att ingen har hunnit få tag i bilden innan dej ! :)

2009-01-28 @ 14:31:49
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

bilen *

2009-01-28 @ 14:31:55
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0