en "mycketattgöra" dag !

ja idag har det varit full fart. Först jobb då som vanligt, sen skulle jag egentligen tvätta.. Men de fick jag strunta i för pappa ringde och bad mig köra honom, och det är ju klart man ställer upp, tvätta kan man ju göra en annan dag. Pappa har hjälpt mig så mycket med min bil så då får man ju göra något i gengeld. Så det gjorde jag, efter det stack jag hem till syster Camilla och flabba lite skit, sen tog jag med Josefin ( hennes dotter ) till frisören i stan.. Hennes hår blev skitfint.. Vill också färga mitt hår och klippa de, men justnu får de ligga lågt ett tag.. Har mycket utgifter nu så man får spendera pengarna på sånna saker i sället för egentligen "onödiga" .. Blev inget bilkollande idag, ska och kolla i morgon förmiddag.. Och jag längtar sååå !

Efter jag hade lämnat tillbaka josefin i Bjuv, stack jag till Maxi och handlade till mamma.. Körde hem det till henne och sen hem.. Slängde mig i duschen, gjorde ve mig och drog till Helajna (skog) , där förfestade vi , ( dock inte jag, jo på vatten :P ) och sen stack vi till bowlinghallen allihopa och bowlade.. Va skitkul, och vem vann ? .. GISSA EN GÅNG ?! - jo jaaag ! =) haha , kanske beror på att man va nykter hahaha ! Efter det körde jag Helena, Josefin, Sara och Jonas till fest, jag vilel inte följa med.. Är trött och så är det inte så kul att gå på hemmafest när man är nykter.. Bara lukten av alkohol i bwlinghallen gjorde mig knäpp ! ..

Så nu sitter jag hemma , kelar me min ölskade vovve, tur man kan kela med honom för hans är ju urtråkig på den fronten, haha skämt och sido.. Han är rätt kelen av sig ibland han med! haha..

Helena ska ringa mig inatt, ska köra henne hem till Bjuv. Har lovat henne det, hoppas bara inte det blir för sent.. Jag är helt sjukt magalöst trött .. Kommer nog slumra till innan hon hinner ringa ! haha .. Men ska försöka hålla mig uppe..

Jaaa , nu ska jag bara skriva m Xtravaganzan sen ska jag titt alite Tv och mysa vidare med min lilla lurv. Puss och Kram, ses på stan............ nykter ! ;)


Xtravaganza, 30/1, Dag 3

idag har varit en relativt jobbig dag, jag har varit hungrig nästan konstant hela tiden.. Tänker bara på min jävla BigMac, och mazariner ;P .. De e fan vad jag tjatar om den BigMacen, den dagen jag får trycka in en sån i munnen igen kommer jag fira.. med en till ! ;) haha.. och en till ..
Nej fy, de får mig faktiskt lite illamående att tänka hur mycket fett där är i en sånn.. Men gott som faaan är det !
Har en soppa kvar att äta, ska äta den snart , för im soooo hungrig !

Va har hänt i min kropp idag?!
Jag har redan gått ner i vikt, mina glykogendepåer håller på att tömmas nu. De väger ungefär ett halvt kilo och binder ca 3 ggr sin egen vikt i vätska, och detta håller nu på att lämna min kropp. Nu måste jag dricka mycket vatten efter som kroppen stöter bort vätskan. Detta är det så kallade "svårtaste dygnet" , men man mår mycket bättre sen när dom är helt tömda, för då börjar kroppen ta av fettet i stället. Om jag hade ätit nu så hade jag fyllt på glykogenlagret och på så sätt dratt ut på viktminskningen, så de ska absolut inte göras ( även om den BigMacen hade varit najs ) ..

- Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är så duktig min lilla pärla, fast att jag inte gillar det du gör, så kämpar du. Hoppas du vill ta morgonpromenad med mig i morgon. Sov så gott. Pussskram

2009-01-31 @ 00:29:22
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Har du haft en bra dag? ( :

Kram,

2009-01-31 @ 12:21:51
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0