BOLT !

idag har vi varit ute och kollat på ny TV, får bestämma oss nu i veckan hur det blir :) Men de blir nog en ny TV om hans får bestämma! Haha .. Ikväll har det blivit filmkväll och Hans och Jocke var iväg och handlade för kvällen och Hans km hem med detta till mig !


 
Han hade köpt detta till mig, bara för de va rosa alltihopa. Rosa Cola med jordgubbs smak, smaka inget vidare haha ! En ny Rosa tandbrste och Geisha, för de e rosa ( fast jag hade bett han handla Geishat ) .

Det blev Bolt och titta på ikväll och nu har vi sett den klart, jag jocke och sussie. Skitbra film, riktigt rolig! Och Rocky satt som bänkad framför TVn, han är så söt så fort de e hundar på TV för då ska han också titta ! haha..

Nej nu måste ja kila, ska hem till Sussie och sva där.. För jocke ska sova hos oss, han och Hans ska ha filmkväll.. Ja och Rocky också förståss =) ,

HEJHEJ !!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja, det var mysigt. Och du Sarah, glöm inte pencollin!

2009-01-26 @ 21:31:59
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0