bilhelvete ?!

- min älskade bettan har svikit mig !

Igår var vi hos min syster och hennes familj, riktigt trevligt. Åt pizza, Hans och Seid drack lite öl och äcklig wiskey och vi alla snacka allmän skit med varandra. Kul att prata av sig ibland ! Trevligt trevligt ..

När vi sedan skulle hem var jag riktigt trött , höll på att somna. Men skulle ju köra hem från Bjuv till stan, men vad händer? Jo i Hyllinge sviker min bettan mig, biljäveln bara dör ! .. För att göra en lång historia kort eftersom jag är trött nu och inte orkar skriva mer, så kom Sussie och hämtade oss.. Bara det att mina rutor är elhissar och elen hade slåtts ut så jag fick inte upp rutan.. Så Tommy och jocke fick komma me start kablar så jag fick upp rutan. Sen fick jag lämna min Bettan i Hyllinge över natten. Var och häntade henne innan idag och bogserade henne till Bjuv !

Baaaaah, sova ! .. Ja tack ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0