bil !

Jag vet jag skrev ett inlägg om att jag var kär i en bil, det är jag fortfarande. Men dessvärre blir det inte den bilen, där var för mycket fel på den. Ochjag lägger inte så mycket pengar som en bil som jag får laga ! Men håll me dom att edn är fin?



men det blir ju som sagt inte den. Jag vill inte laga den för ca 10000:- när bilen kostar 70 lax. Dom pengarna har inte jag. Men jag har hittat en ny bil som jag lagt beslag på . Haha , väntar svar fårn ägaren nu .. Denna är lite billigare , men lika fiin. Men de säger jag inte heller vad det är för bil förän jag vet va som händer. Men den e fiiin fiin ! ..




Jag är hungrig :/

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du får svar snart då :)

2009-01-29 @ 09:06:23
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: @hotmail.com

håll ut sara tänk på att det är vad du vill att bli smal fast jag tycker om dig som du är kram annica

2009-01-29 @ 16:34:04
Postat av: Anonym

Aw va sött gumman.. ska läna dig med ;)

2009-01-29 @ 20:11:53
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0