att falla pladask !

ja, man kan falla på olika sätt, man kan falal från stup, man kan falla för någon, men i detta fallet handlar det om att falla pladask, bara sisådär. Ja, Trilla helt enkelt !

För att göra en lång historia kort:
Idag har jag jobbat, vatt me pappa och handlat (bla, en ny backspegel och massa saker till min 20års fest) och sen tvättat hos mamma. När jag nästa är färdig med tvätten ringer Sussie och ville fika på Mezo, så ja .. Varför inte. Sagt och gjort vi stack ner där och snacka om allt mellan himmel och jord ! , men de roliga kommer först när vi ska gå till bilen.

Vi hade parkerat utanför sundsbussarna och när vi gick tillbaka skulle vi då korsa gatan från rådhuset över till andra sida där bilen stod, (och som ni alla vet så är det halv ute i denna ljuva vintertid). Vi går på grön gubbe och där står bilar och har rött, när Sussie, BOKSTAVLIGT talat, faller pladask på övergångsstället, och hamnade i någon konstig ställning, Yoga?! vad vet jag.. Iallafall sussie skäms satan i det och i samma veva tut
ar en bil för att jävlas antagligen för hon ska skämmas mycket mer, och ja det gör hon ! När vi sedan kommer in på parkeingen kör den bilden förbi som tidigare tutat, det är en stor blå minibuss med massa killar i, dom rullar ner rutan skrattar och skriker bra gjort  och gör tummen upp!  Kul, mycket kul ! .. Haha .. Hela resan hem sen handlade bara om Sussies fall.. Tummen upp för Sussie !


Så vad drar vi för slutsats? ,
Jo .. Sussie faller lätt för
grabbar i blåa minibussar
!












- jag älskar dig kusiiin !


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hahha, detta kommer jag ALDRIG att glömma. Fin bild :)

2009-01-08 @ 22:51:08
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com
Postat av: Daniel hest

haha vem é vem på bilden

2009-01-09 @ 00:35:07
Postat av: StefanWeei

Hej! Kolla gärna in mitt senaste inlägg om "modebloggar" och Wikipedia och dela din åsikt! :)

2009-01-09 @ 00:41:26
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0