2009

-nytt år .. nya tag ?! de är ju så man kallar det , sen får vi ju se hur det blir med det!

Ja igår var det ju Nyårsafton och de va såhär det gick till.
Vi skulle vara hemma hos Johan, min bror klockan 5. Precis när vi kommer dit så ringer pappa och ber mig köra han till stan, och då hade jag precis kört från stan till Bjuv. Men jag fick låna Hans bil så jag körde han till stan och sen tillbaka till Bjuv. Sen skulle vi äta, det blev kräftor och rökor, förutom Hans som åt kött och Potatisgratäng! Haha.. Efter maten satte vi oss och käka lite snaks, och drack lite gott. Och helt plötsligt när klockan är runt halv 10 för Hans och Johan för sig att vi ska dra in till stan, så sagt och gjort. Henrik hämtade oss i Bjuv och körde oss allihopa hem till mig och Hans. Här drack vi lite, spelade Guitarr hero och sen när vi vä skulel dra till stan så gick de inga bussar, så vi fick ringa Henke igen så han körde oss ner i stan. Hade jättedåligt samvete för ja lämnade Rocky hemma, men han har hittils inte reagerat mot smällare, men jag rullade ner överallt och satte igång radion, och jag tror det har gått rätt bra ! ,  Kom lagom ner i stan till 12 slaget, dom skjuter raketer som idioter nere i stan fan ! Helt sjukt ..  Stack till Crom festa lite där , pratade ut me me en viss person och de va ju skönt ! Sen när klockan var runt 2 så drog vi oss hemot, Johan fick en bibel av en kille haha ! Så på bussen satt vi och läste biblen, missbrukade herrens namn och drog roliga vitsar på bussen. Alla gamligar visst fan inte om dom skulle skratta eller gråta, och när vi väl ska gå av säger johan högt: " Om vi har stört, så ber vi så hemskt mycket om djursex" , hahahah.. Kul som fan, sen vinkade vi nöär bussen körde iväg och då vinkade folket tillbaka. Kom hem, och vi var sugna på revben, så hans ställde sig och lagade mat och vi andra passade på att ta en tupplur så länge , haha ! Vakna sen när maten var klar , så åt vi och sen somnade vi typ vid 5 - halv 6 ?!
Vaknade runt 12, käka lite fruckost och sen tittade vi allihopa på Dr Dolitle 2 , haha skit kul ! .. Sen kom pappa och hämtade oss runt 5, sen stack vi och käkade hos honom allihopa ! , mums..

Och nu är man hemma, skönt som fan, är riktigt sleten ! Ska bara precis städa lite och sen ska jag fan gå och lägga mig, ska vara på jobb 7 imorgon ! Helt sjuk, jobbar Fredag och sen helg, jobbar måndag ledig tisdag och sen som vanligt igen ! ORKA?! , jag vill typ ha semester eller något. Längtar som fan till sommaren, sol och bad och öl !

Ja nyårslöftet, man ska ju inte avslöja så mycket , men ja hoppas på att jag gått ner minst 15 kilo tills början på Juni ! , sen får vi se hur det blir med den saken ! ..

Nej fyfan, nu ska jag fantome gå och göra mig redo för sängen, GOTT NYTT ÅR på er allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0