2009-01-03 , 13.33

Gårdagen va rolig fast det inte kom så många på vår lilla återträff, men man kan ha trevligt ändå =) , var hos Johan till halv 1 sen körde vi hem och sov.. Jag var jätte trött verkligen ! ZzZZzz ..

Sovit länge idag, och jag kände att jag behövde det , skönt som fan ! Ska snart börja städa sen in i duschen och sen ut till pappa en runda, sen vad som händer ikväll återstå att se ! Egentligen vil jag bara ha en jättelugn helg ! , och de lär et nog bli också ! .

Jag längtar tills på måndag, till mötet med Xtravaganza .. Åh vad jag vill börja nu , och jag vill ha gått ner mina 15 kilo till den 1 Juni, wee ! Åh, va ja längtar ! Sinnesjukt..

Snart fyller jag ju 20, ska man ha lite kalas och fest eller inte?! , ajja det återstår och se ..

Nu ska jag städa , So Long Suckers ! ;D

Jag bjuder på bilderna :

                          

Kommentarer
Postat av: jenna

sure sweet. mejla en bild bara (:

2009-01-03 @ 20:35:54
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: jenna

beck[email protected]

2009-01-04 @ 00:43:10
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0