2 / 2 2009


ja idag har man jobbat, de sög röv ! Riktigt mycket att göra, tradigt som fan  ..
 Sen nu är man hemma, precis ätit mat och diskat, så snart ska man in i duschen! Ska nog ut till Johan idag, försöker samla gamla gänget från 2003 men alla e så jävla tradiga, och har svårt för att glömma gamla incidenter. Men men, hade vatt kul om man kunde fått ihopa allihop ! Återförening typ :) , ajja får väl se va som händer !

Hans lovade mig en sak igår, att om jag gick ner 15 kilo till den 1 Juni så skulle jag få en viss sak, en sak som jag vill ha jättemycket om jag går ner i vikt! Åh jag hoppas, och jag längtar ! =)

Måste duscha, känner mig som en lök..




.



Kommentarer
Postat av: jenna

oj, vad är det för bild? :)

2009-01-03 @ 10:00:27
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0