Yoggi bara: "åh, ja.. rocka"

gick upp ultratidigt idag jmfört med vad jag brukar , halv 7. Mamma skulle ju ha min jobb bil eftersom hon skulle till Hyllinge, och hon hade blivit av med nyckeln till sin egen jobb bil , hur man nu kan göra det !? haha , men iallafall.. Fick ju hämta henne hemma sen fick hon köra mig så jag kunde t amin egen bil. Och de gjorde jag, så hans och jag stack till Ryds Bilglas och drack lite kaffe me Roger och Zlatko.. När klockan vad 8 stack jag upp till motormännen, fick tid i morgon klockan 8. Och glad är jag för det ! :) Håll tummarna för mig snälla !

På eftermiddagen stack jag och Sussie till Väla och fick en liten sväng, köpte lite saker till den nya bilen ( förmodligen!) och lite sånt. Sussie åt på Taco House, ååååh va det såg gott ut. Men på något sätt börjar de lägga sig nu och man vänjer sig vid att man får verkligen inte äta ! ,

Efter detta stack vi hem och bytade om, skulle ju till Pålsjö :) , men innan dess var tanken vi skulle ner till Martinshop, men självklart hittade jag inte mitt presentkort, så det blev ingenting.. Men dock blev en och en halv timmes promenad i Pålsjöskog av, Med Sussie och Rocky ! OCh därav rubriken på detta inlägget. Allt jag och Sussie pratade m blev helt fel.. Jag bara blandade massa ord hela tiden och ja va helt cocco i huvudet, sen när ja skulle komma på allt cocco jag sagt så kom jag inte på det, och jag tror jag drabbats av en snar minnerförlust, haha ! Det ända dock jag kommer ihåg är att sussie sa: "där kommern en joggare där bak" och så joggade han förbi , och precis då skulle jag säga " Ja, och rocky bara, åh jaa.. Jogga" och menade då på att de skulle var asom en tanke från rocky att han också ville jogga när han såg joggaren, men i stället blev det "Ja och Yoggi bara, åhh , jaa.. Rocka" .. Jag e ju helt förvirrad, på rikigt ! , hahah !

Men det var utöver det en rogivande dag i skogen. Men nu är jag hemma, ligger i sängen. Känner mig febrig, och hans säger också att jag är varm. Kanske jag är men skit i det.. Imorgon börjar jag jbba vid kvart över 7 ute på familia.
Så ska krypa till kojs och kolla på Lipstik jungle, sen ska jag nanna kudden !..

åååh snälla håll nu tummarna för mig i morgon, jag vill så gärna ha bilen !

.. Orkar inte skriva om xtravaganzan idag, är helt slut .. MEn de går bra ich fettflrbränningen är på max just nu.. Skönt , kunde redan knäppa mina byxr idag som ja inte kunde göra innan , resultat ! =)


Heeeej dååå ! ;)

Joo det var ju en sak till, jag vill veta vem det är som läser min blogg , så snälla ! Bara lägg en liten kommentar, räcker med ett namn eller så.. Så jag vet :) tack så mycket, puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej. ja det var en trevlig dag i skogen med mycket skratt. Tror den där minnesförlusten och förvirringen ligger i släkten. Vi får ta en sådan promenad fler gånger, skönt. Krya på dig nu och ta inga tabletter :P

2009-02-02 @ 20:51:26
URL: http://www.sussieshorna.blogspot.com
Postat av: Kit

Haha, vet du vad det roligaste är? Jag kan höra framför mig när du säger fel ;P haha ! Jag läser din blogg såklart :)

2009-02-02 @ 21:21:57
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag läser : )

2009-02-03 @ 02:11:56
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Mia

jag :)

2009-02-03 @ 08:03:51
URL: http://idontlikethis.blogg.se/
Postat av: My

Jag läser din blogg, och håller tummarna för att du får bilen :)

2009-02-03 @ 08:41:54
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Kit

Alltså, klart att det kom som en liten chock och jag tänkte mycket (kommer säkert att tänka mycket på det i slutet av graviditeten också) men jag känner mig redo och tycker att jag är i helt rätt ålder och tillfället är perfekt =) Så det kan inte bli bättre! Just nu längtar jag tills jag kan ta reda på vad det är för nåt =)

2009-02-03 @ 11:39:44
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja åsså

2009-02-03 @ 12:19:11
Postat av: BB

Du vet vem?! :)

2009-02-03 @ 14:10:45
Postat av: Anonym

den där "ja åsså" hur ska ja kunna veta vem du är ;P haha ..

2009-02-03 @ 14:31:59
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0