sicken j*vla underbar dag ! :)

detta e fan och med bästa dagen på länge :) ,

Började med att man jobbade och ja , de är väl i sig själv inte så jätte spännande ! Och sen skulle jag vara halv 4 och kolla hur de fick för bilen.. Inga större skavanker.. Sååååå , jag köpte deeeen!! =) , och ingen är gladare än jag. Visst den är lite trång och lite liten. Men fyyy faaan vad jag älskar den !

Titta så fiin :)

(bilden gick ej att ladda upp, testar om en timme igen :)





Och idag är ju söta lilla Armani här :) , han och Rocky kan inte släppa varadra för 2 sekunder, dom bara leker och studdsar och håller på .. Haha ! Söta dom är ! .. Ska köra hem Armani till Ida igen vid 10, så får rasta bilen en gång till innan läggdags.. ! Ååh vad jag är lycklig!

Och inte nog med det så fick jag besked idag om att jag kan hämta min mobil, så det gör jag direkt vid 10 imorgon..

Här får ni en bild på mig, Rocky och Armani, nu ska jag duscha ! hej svejs !



P.s. Spprna går bra, en vecka avklarad idag ! STOLT MAN ÄR ! :)

Kommentarer
Postat av: Kit Kjellerup

Klart att vi ska ses innan bebisen kommer =) hehe! Ja, du får nästan skynda dig nu, dom måste ju nästan vara lika gamla! ;) tihi! Du får tjata på Hans =) hehe!

Vi kanske kan ses någon dag nu i veckan? Eller vad tycker du? Puss älsk

2009-02-03 @ 21:28:09
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0