jag och min rosa jet set !

idag har jag jobbat som vanligt, sen skulle de komma en kille och köpa min bil, Men eftersom där va rost på bilen så ville han inte ha den, allvarligt! Om två år är den bilen 20 år gammal, vad förväntar sig folk egentligen? Ajja, hittar väl någon annan som vill köpa lilla älskade Bettan.

Vid 5 stack vi och hämtade hans mamma och gjorde en liten tripp: EM, Pang, Jula, Familia, CityGross, McDonalds, Ikea .. Exakt ordning också :) Så nu när man kom hem så hade vi köpt ny oasits och lite såntg nödvändigt. Plus en otroligt snygg Jet Set klocka *älska* , hans tog en Accent, fin den med fast jag vill ehan skulle ha en annan haha ..

Så nu är man hemma, sjukt sugen på maaaaaaat, men annars går Xtravaganzan bra just nu. Inte vägt mig mer, ska göra det på Torsdag och se vad som här hänt :)

Åhh, joo förästen.. Dom ringde idag och vi ka förmodligen på visning på en Tvåa, och vi tror vi tar den. Ska bli skönt att komma från vår tronga lilla etta, fast jag älskar den ändå :) hehe.. Neeej här kommer lite ego bilder och nu ska ja städa !

Puss å Hej :)


- jag och rocky, haha han gäspar ! :P


jag och världens bästa rocky <3


inte så bra bild, men min älskade klocka, och Rocky kom med på ett hörn där bak. Haha !

Kommentarer
Postat av: BB

Ahvafan! Ska ni flytta igen?! ;) (En liten fågel (Mamma) viskade i mitt höra)

2009-02-09 @ 22:13:06
Postat av: BB

Ahvafan! Ska ni flytta igen?! ;) (En liten fågel (Mamma) viskade i mitt öra.)

2009-02-09 @ 22:13:40
Postat av: BB

Höra - Öra, nja nästan samma sak! :)

2009-02-09 @ 22:14:40
Postat av: Anonym

haha BB du e ju lite knäpp :) Men ja, vi kanske flyttar upp till ert gammla område ;P haha !

2009-02-09 @ 22:21:39
Postat av: Anonym

Söta bilder :)

Du åt inte på Mcdonalds eller? ;)

2009-02-09 @ 22:30:28
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har redan fixat så jag får ett presentkort på h&m! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-10 @ 23:23:36
Postat av: sandra

åh vilken söt hund=)

2009-02-28 @ 13:53:30
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0