iiih rolig dag !

idag har varit en kulig dag ! , har jobbat .. Idag har de vatt en del men de har vatt skönt ändå,
Efter de åkte jag hem, då skulle Hans lagahmat så gick strömmen i hela lägenheten. Fick ringa elektriker och sånt så efter några timmar var strömmen tillbaka. Det var någon propp i källaren som hade gått, men konstigt ng var det bara lår lägenhet sm var utan ström :S , men men..

Efter det var fixat stack jag och tränade, var riktigt skönt idag.. Jag solade också :) Sen stack jag till Väla och mötte upp Helena ! Gick en sväng och de va treligt... Men roligast var det när vi km hem och spelade Rock Band .. Hahahah ! takt känsla deluxe Helena :) , hha..

NEj nu ska ja krypa till kojs ! hej svej !

Kommentarer
Postat av: Helena

hahha ja det va ju inte så himla lätt :) men vi måste göra om det så jag får öva hahha :P

2009-02-26 @ 11:09:27
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0