Get rich or die tryin !

när ja vaknade i morse mådde jag riktigt Bajs , ja hade skit ont i huvudet och jag kunde bara inte resa mig från sängen. Det kändes som hela huvudet skulle explodera ! Så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen till verken släppte.. Men de gjorde den ju aldrig så vid 12 var jag tvungen att sticka iväg och jobba, men efter det bestämde ja mig för att sticka och simma med sussie och sagt och gjort det gjorde jag ! .. Skönt var det faktiskt och huvudverken släppte lite ! Och de va sååå skönt ! .. När vi badat klart stod vi och duscha när en liten 5 åring påpekade hur fin tattuering jag hade. haha jag sa tack och hon blev röd i hela huvudet och sa varsågod! Söt liten tjej ! .. Efter det körde jag sussie hem och jag stack hem till mitt ! .. Fick städnojja så jag börja städa ! Bara de jag hade två hundar som sprang mig i röven hela tiden, och stackars lilla Armani bara kissade hela tiden, så Ida fick hämta han och köra han till Djursjukhuset, .. Urinvägsinfektion ! Stackars lilla pjodd ! .. Senare kom helena och vi kollade lite TV sen stack vi och solade, lika skönt som vanligt ! .. Hehe, kom hem och då tittade jag och helena på "Get rich or die tryin" , fastnade totalt i filmen, Har sett lite på den innan men inte hela ch jag satt helt inne i den.. haha ! .. Nej nu  är ja sjukt trött ! .. Ska gå från datan , Seeee ya ! PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0