fettisdag, förloving och Rosing!

Idag har varit en händelserik dag. Jag gick upp i mrse och stack och jobbade ngn enstaka timme. Sen efter det tog jag mig till bjuv. Skulle ju passa lilla Nova med Mia ! Och de va roligt , Nova är nog världens sötaste men knäpaste unge ! Haha.. När Uffe kom hem stack Mia och jag tog Nova på en promenad med barnvagnen. Då stötte vi på Mikaela så vi följde med henne till Brogårda, och där lekte jag och Nova i sandlådan medan Mikaela var inne på skolan !

Efter det gick jag och lämnade Nova och följde med Micki hem, satt och flabba jävrar i den.. Fy fan va kul de va, satt och prata i flera timmar, det tog liksom inte slut ! .. TAck för stunden snäckan, vi ses snart igen !

Nu när ja kom hem så börja jag städa lite, sen så tittade jag på "Den rätta för Rosing" .. Alltså , hon e ju rätt uppblåst! Hennes läppar är enorma. Fanktiskt fult ! Uch, jag kan tycka i viss mån att det är snyggt med läppar, bröst och röv ! Men dom är enorma, allt är enormt ! .. Ser bara så otroligt "Barbie" ut. Men men.. De va ju ett intressand program i sig..

Nu ska ja snart sova, och lilla Armani är också här.. Ville egentligen till Familia nu när dom har sånt extra öppet, men ja pallar dock inte !

Och ja e så sjuuukt trött på de jävla tjatet om Victorias och Daniels förlovning, Baaaaah.. VEM BRYR SIG ?!
Var man än tittar eller hör, radio och TV så finns det bara massa skit om kunga familjen. ORKA?! , Löpsedlatna kmmer ju bara handla om dom nu en evighet framot ! ..

Nej sova ?! ..

Tänker bara på min syrra som ligger där nu och lider, men de ska hon fan ha om hon inte delar med sig ! ;) .. Haha , nääe jag tänker på henne och hoppas att hon inte får mer ont ! .. Hon förtjänar inte det ! , jag älskar henne !
- och alla mina andra syskon, de är guld värda ! <3

Kommentarer
Postat av: Helena

det va inte så mkt intressant på familia så du missa inte så mkt :P haha och ja jag håller med dig om förlovningen där, mamma suttit hela dagen o glott på de skitet haha :) ses snart snäckan :)

2009-02-25 @ 17:14:22
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0