fantastisk kväll !

ikväll har jag haft de roooligt ! ,

gjorde ve mig och stack ut till Hanna och där va tjejerna i full gång med att äta och dricka.. Utom lilla jag, jag fick ju dricka vatten. Men ja hade det trevligt ändå. Vi spelade "Jag har aldrig" och de är alltid lika roligt ! haha.. Satt där ett tag men eftersom klockan började bli mycket oc jag hade lovat Sara att komma till stinsen så stack jag och Anna, ja skulle köra henne hem. ch sen körde jag till Stinsen, hade skitkul faktiskt.. Asså, bara att få se så mycket folk. Känns som man har gävt in sig i sin egen lägenhet nu när man bantar och inte inser att de finns ett liv utanför denna lilal värld .. Haha ! Träffade en del man kände och de va najs :) Va en kille som enbjöd mig pengar om han fick shota tequila från mina bröst. Men så billig är jag inte ! Men de va kul ändå, för hur ofta blir man frågad de liksom ! .. Hahaha .. Han vat typ villig att betala hur mycke som hälst.. Usch va slampigt det lät nu.. Vidare till annat.. Jag sa farväl till sara drygt halv 12 sen körde jag och handlade cigaretter till hans och sen hem igen ..

Nu sitter ja här hemma, i soffan framför Tvn. Laptopen i knät och kollar UFC på tv, så jävla najs ! Börjar nog bli beroende av de, va är inte bättre än halvnakna svettiga killar som slåss och kramas .. haha ! Kan inte min gubbe också göra de så hade de vatt de ultimata ! hehe !

Rocky ligger precis brevid mig, lika söt som alltid ! Ska fan ta en bild med en gång och lägga upp den så ni kan få se hur söt han är när han sover .. haha ,

Nej, kolla med UFC sen sova. Låter som en plan ! Kalas hos Morgan imorgon , najs :)

PUSSPUSS !



mörk bild, men den får duga ! För går jag upp och tänder lampan så vaknar lille plutten , och de tycker han nog inte om :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jag kan förstå det! jag vill med skaffa en men det blir väl in nästa liv eller nåt ;)

2009-03-01 @ 08:46:57
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: LilleSAra

haha, ja, och i den leken fick man reda på mkt !!! :) haha, lite pinsamt, men så e de ;P Bra du hade skoj ! och vatten e bra :):)

2009-03-02 @ 17:00:44
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0