borta bra..

.. hemma bäst !

Jess, Helgen har man ju varit i Vedevåg, som Ligger utanför Lindesberg.. Som i sin tur ligger några mil ovanför Örebro. Det var en jävla bit att köra. Körde halv 10 på Fredag morgon och var där vid 6. Men sen och andra sidan stannade vi och shoppade loss satan i det på A& i Jönköping. hehe ! :)

När vi väl kom fram var det -12 grader och sjuukt mycket snö ! Och så var de bara att packa in sakerna och sen va de mat och sånt. Vi var ju ett antaö pers som sov där. Åh, glömde säga. De va ju Carolin, Andras och Leon vi hälsade på .. För lilla Leon skulle döpas. Så kvällen va lugn och sen upp dagen efter och göra ve sig för dopet. Dock inte kul att sova där då de finns långa historier om hur det spökar i huset. Men jag lyckades ta mig igenom hela helgen !

Kom hem igår vid 3, va så sjukt skönt att vara hemma.. Som man säger, Borta bra, Hemma BÄST ! .. OCh de stämmer fan ! Men de va så jävla kul att träffa Carolin, saknar henne så här nere. Flytta tillbaka nu din lille Grismor ! :) , haha ..

IDag har ja jobbat, sen tränat .. Sen va jag, Hans, Bea och Mus på Väla. Vi hade de trevligt !

Nu är jag hemma, ska snart börja städa.. De behövs ju det med ! ..

Åh för den delen har ja gått ner 8 kilo EXAKT ! :) Så de går ju åt rätt håll iallafall ! .. Lite lättare att klä sig nu. och lättare ska de bli !

Nej , so long suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0