bigmac !

Idag vaknade jag vid tio, slänge bara på mig jobbing ställ och stack och hämtade upp mamma och sussie. Sen körde vi ner till Råå , vi skulle ju gå lite vid stranden. Och de gjorde vi, självklart var ju Rocky också med.. Slöppte han lös, fast det var lite vemodigt.. Haha han sprang rätt lång ifrån oss och då fick jag ont i magen, trodde han skulle sticka.. Men i själva verket skulle han bara bajsa. Såg så roligt ut! Haha, efter vi varit ute körde jag sussie och mamma hem.. Sen körde jag ut till pappa en sväg , drack kaffe och snackade lite. Det var trevligt ! , Var där till 3 sen körde jag upp till Annica och Leif och hämtade Hans. Hade ju lämnat han där på vägen till Bjuv. Så sen stack vi hem, städade lite och så,.. Sen vid 5 stack jag och tränade, skitajs träning idag. i lööv it ! .. Och sen 15 minuter i massagestolen, hahah ! RIktigt najs, skiiiiit skönt! Sen efter det fick jag jobba :S , var tvungen att sticka till Bjuv och hämta ett par nycklar av en tjej som var sjuk. Så hon kunde inte jobba imorgon .. Stackars liten ! , haha .. Men nu är jag iallafall hemma, och skönt är det .. Fast ändå inte, jag känner doften av pizza rakt upp i näsan, för han tänker inte sympati äta han inte .. GAAAH ! , fast en Big Mac .. Jaaa, himmelriket ! :)

Imorgon ska jag direkt upp på motormännen innan jag börjar jobba, måste få tid på måndag eller tidag, annars säljer säljaren på min bil vidare den till någon annan.. Och så fall suckar jag extremt. *suck*

Duscha nu kanske, och äta en god soppa! MUUUUUMS (ironi deluxe) !
Heeeeej på deeej ! *vink vink*


Xtravaganza, 1/2, Dag 5

mmm.. Bigmac, de tänke rjag ju fortfarande på .. Men jag börjar inse att de spelar ingen roll hur mycket jag tänker på den, så kommer den inte bara såddär ploppa upp i min mun heller, och de är ju lite synd ;P .. Haha .. Skämt och sido.. Idag har gått relativt bra faktiskt, lite mindre hungrig idag !

Jag fuskvägde mig idag när jag var och tränade, de som jag lovade mig själv att inte göra förän på Torsdag när jag ska på mötet! , men de var goda resultat iallafall ! Kommer inte säga hur mycket ja gått ner, men jag blev chockad att de gått så fort redan. Men avslöjar min vikt på Torsdag. Tänk då på att min startvikt var 73,25 kg exakt.

Mer än halva veckan har nu gått och jag har klarat de tuffaste dagarna. Från och med nu hämtar kroppen sin energi från fettdepåerna. Att fettförbränningen kommit igång märker jag också på andedräkten och kroppsdofterna.. Lite smått äckligt, men en sa man får ta.. De kommer ju inte vara så livet ut som tur är.. haha !

- Återvinn din fysiska rörelseglädje!

Kommentarer
Postat av: My

Låter spännande med BigMacen där :P Förstår hur du känner..

2009-02-01 @ 21:03:43
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0