vad jag vill och vad jag känner är två olika saker...

jag vill bara åka hem till hans och säga at vi ska glömma allt
... men jag känner för att vara fri !

vet inte vad jag ska säga, vad ja ska göra. Jag kännermig så tom, men ändå så hel..
svårt att förklara, jag kan inte ens förklara för mig själv.. hur ska ja kunna förklara för alla andra då?!

har gjort en hel del idag som får mig på andra tankar, jag följde med Daniel till Perstorp till Mare, sen träffade jag Helena och pratade lite om allt, tack helena <3

även träffat Hans, vi var och fikade och de känndes så otroligt bra. Vi är så jävla bra vänner, trotts allt.. Även om de e som de är, så känns de skönt att jag och hans kan umgås som vänner iallafall tills jag vet hur jag känner!

kom hem för en halvtime sen typ, Hans hade skickat blommogram till mig hem hit till mamma, ros och nalle och ett kort "jag väntar i all evighet om de behövs" , jag grät ! Jag blev så rörd , hur ska ja kunna förklara med ord hur mycket han betyder för mig, och hur gärna jag egetligen vill glömma allt som hänt!


Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Lilla hjärtat, hör av dig. Jag vill gråta tillsammans med dig. Hålla dina hand, torka dina tårar. Hör av dig!

2009-12-11 @ 11:34:19
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Helena

gömt aldrig att jag finns här för dig, alltid. <3

2009-12-11 @ 13:33:57
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0