nytt år, nya förvätningar.. Nytt liv?

jag och hans har börjat träffas igen, de känns otroligt bra.. Känns som att detta har stärkt upp det som varit mellan oss, vi är fortfarande inte tillsammans och jag bor fortfarande hos mamma.. Men jag hppas verkligen detta går på rätt håll nu.. Oavsett vad så hoppas jag att jag mår bra till slut, för detta dödar mig inombords !

Nytt år snart, och då ska jag börja ett helt nytt liv!

Jag ska år 2010

  • gå ner 15 kilo
  • veta vad jag vill med mitt liv och hoppas på att allt blir bra och jag är lycklig
  • sortera bland mina vänner, diamanter behöver jag. Inga stenar!
Jag önskar även inför det nya året att inget dåligt händer, jag önskar att nära och kära håller sig friska och lyckliga!



Kommentarer
Postat av: Evelina

jag hoppas jag är en diamant för dig, och att du inte raderar mig! saknar dig sarah <3

2010-01-10 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0