mitt hjärta, i tusen bitar !

Nu öpnnar jag upp hela mitt hjärta på bloggen, jag får för många frågor och jag orkar inte svara mer. Jag öppnar mig så alla kan läsa, vilka fel och brister och vilka känslor som finns inom mig just nu.

Jag har gjort ett val, och jag mår så sjukt dåligt. För jag vill inte görs såhär..
Men jag måste, för min egen skull. Att jag och Hans ska flytta isär, är helt och hållet mitt eget val.
Jag vill inte såra honom, men jag vet inte ens själv vad jag känner, och han har rätten att veta det.
Det var det jobbigaste i mitt liv, att berätta hur jag känneroch mår knäckte både mig själv och honom.
Men vad ska jag göra, jag är så ledsen och hade jag kunnat ändra på mina känslor så hade jag aldrig behövt öppna mig såhär. Jag ser hela min framtid med Hans, barn, hus .. Allt ! Men just nu behöver jag vara ensam, jag behöver frihet! Jag hoppas dett agör mig stark, för annars kommer detta knäcka mig totalt.
Hans är den underbaraste människa jag vet, alla har sina brister det är väl klart.
Men han e så underbar och snäll och allt, och de känns så dumt att såra honom, för han har inte gjort mig något ont. Och helt plötsligt sliter jag ut hans hjärta, och stampar på det. Så känns det! Vad ska jag göra, Hans jag hoppas du läser detta och verkligen förstår, att det är verkligen inget du har gjort. Utan att jag behöver mig tid. Det är mig det är fel på, för jag lämnar min allra bästa vän och min stora kärlek, att vara helt ensam!

Jag behöver tid att tänka, tänka på vad jag verkligen vill. Hur lång tid det än kommer ta, så någon gång inser jag väl  vad jag själv villmed mitt liv. För just nu, så vet jag verken in eller ut. Just nu känner jag inte igen mig själv, var är jag. Vem är jag och varförgör jag såhär?

Mitt liv ligger stort sätt i en vit väska just nu, där finns det jag behöver.. Men jag trivs faktiskt ändå lit att det är så. För jag kommer och går, och gör vad jag vill, precis när jag vill..

Att vara utan Hans är så sjukt svårt, helt plötsligt är vårt hem HANS hem, och jag .. Jag bor lite där ja känner för de, att få fråga saker som jag aldrig frågar han förr. Men de jobbigaste är,... att när jag väl kan koppla väck allt som händer, det är då jag inser att han är ensam. Och jag får så otroligt mycket skuldkänslor, men vad kan jag göra. Vad ska jag göra?!

Jag önskar bara jag kunde vakna upp ur denna drömmen, jag önskar jag kunde åka till Hans, krama om hanoch säga att vi glömmer allt som hänt och allt jag sagt. Men jag kan inte, jag kan inte göra det bara för jag ärrädd för vad som kommas skall. Jag kan inte göra det bara för att jag vet att han är ledsen, för jag är minst lika ledsen själv.. mitt hjärta är i tusen bitar men ändå så helt! Det är en konstig känsla och jag vet liksom inte vad jag ska säga !

Och rocky har nog börjat förstå lite, han är ju som mitt barn.. Och jag blir ledsen bara av att titta på honom. Han är så liten och oskyldig och jag kan se på han , att han är ledsen!

Vad mer kan jag säga, jag behöver tid .. Jag behöver vara själv, jag behöver vara JAG !


Vad som än händer, och vad som än sker ..
... så är du verkligen just det jag behöver i mitt liv !


Jag hoppas ingen tycker illa om mig, och jag hoppas folk förstår. Att känslor är inget man kan styra över, tro mig ......

.... jag har försökt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag förstår att det är en jobbigt beslut du har tagit, men du ska se att det blir bättre med tiden :) Jag vet att det är jätte jobbigt i början och man vill helst bara gräva ner sig och försvinna, men du ska se att det blir bra :)

Och jag slår vad om att du inte kommer förlora H som din bästa vän :)

Försök tänka positivt :)



Även fast vi inte känner varandra så bra så vet du var jag finns om du känner för att prata eller bara vara !



Kram !!!



2009-12-09 @ 10:36:47
URL: http://theresefryksater.blogg.se/
Postat av: annica

hej vännen jag blir jätte ledsen över det som hänt jag trodde att det var ni två för alltid jag hoppas att du kommer fram till ett svar hur du vill ha det både för din skull och hans men du skall veta att ingen annan än jag blir överlycklig om det blir ni två igen många kramar jag älskar er bägge

2009-12-10 @ 06:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0