min älskling ! ,

Hans Norring, vet inte hur jag någonsin ska kunna förklara vad du betyder för mig,
för mina ord kommer aldrig någonsin att räcka till.
Du kom in i mitt liv och allt var så oväntat, men ändå så hamnade vi här.
Och allt är så bra, och jag känner mig tryck i din närhet!
Du har fått mig att le åt allt som var svårt och fått mig inse att livet är värt att leva.
Jag tackar dig för var dag du har delat med mig och jag tackar i förväg för de dagar du kommer fortsätta dela med mig..
Jag älskar dig med hela mitt hjärta, och vad som än händer i framtiden så vill jag att du ska veta,
Att vad som än händer, så var jag som lyckligast när du fanns hos mig !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0