i brist på annat...

Dagens humör: känslig och seg
Dagens borde: städa och tvätta :/
Dagens frisyr: extremt tråkigt och otvättat :P
Dagens klädsel: just nu, ett par tosa shorts och ett linne
Dagens planer: sova så småningom ?!
Dagens materiella vill ha: ett sjukt snyggt linne jag har hittat som ja ska köpa på tisdag :)
Dagens längtan: de är så mycket jag längrar efter !
Dagens fundering: whats next?!
Dagens beroende: bada och varm oboy
Dagens tråkigaste: hela dagen, den e seg :/
Dagens personer: Hans och Rocky
Dagens roliga: de har inte hänt så mycket roligt idag faktiskt ;P Men snart börjar 2 1/2 men på tv :)
Dagens gärning: göra oboy till hans när han va ute me rocky :P
Dagens låt: u2 - With or without you

Hur bor du: i en lägenhet på Dalhem med Sambo, hund och två hamstrar
Brukar du komma i tid: de kan jag ju inte påstå ;P
Hur lång är du: hur kort?! , 1.56cm
Kan du laga mat: klart som fan jag kan!
Vad jobbar du med/pluggar du: jag kör ut stätmaterial för en städfirma.
Vad har du på dig just nu: rosa shorts och ett linne
Har du någon fobi: ensamhet och spindlar, klaustrofobi och höjdrädd ;P
Hade du en bra kväll igår: en sjukt bra kväll :)
Vilket är ditt senaste inköp: mat på maxi :P
Din favoritdryck på morgonen: The
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappsen :)
Har du sovit i din egen säng inatt: ja de har jag :)
Vad hade du sönder senast: kommer fakstikt ej ihåg :P
Vem snackade du med senast: hans
Varm favoritdricka: Ja dricker de mesta :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Red Bull eller ramlösa =)
När gjorde du senast något riktigt dumt: gör aldrig nått dumt ;)
Saknar du någon just nu: ja, de gör jag :$ :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha de e inte mycket som krävs :P
Någon jag stör mig på: de kan jag ju inte säga här ? ;P
Intressen: jag e gärna ute och festar och dansar på borden, men annars bilar och lite smått å gott =)
senaste person du kramade: Hans <3
Senaste person du ringde: som jag ringde, eeehm.. kommer ej ihåg ;S
Senaste person som ringde dig: mamma =)
Vad drack du senast: varm oboy
Vill du ha barn: ja, någon gång i framtiden!
Längtar du till din nästa födelsedag: nej inte speciellt, men de e ju snart =)
Är du sugen på något nu: kontogt nog, så nej :P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2
Använder du hudkräm: ja alltid efter jag duchat
Attraheras du av män med skägg: nej, jag HATAR hr, hår ska man ha på huvudet, ingen annan stans :)
Micro-pop eller poppa själv: micro , fast jag e inte speciellt glad för popcorn
Brukar du baka: det händer
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: de finns väl alltid små saker, men skulle säga att jag är rätt nöjd :)
Vilken låt lyssnade du senast på: beyoncé - broken hearted girl
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja, Hans , rocky och Armani ;P
Vad tycker du är äckligt: en hel del :)
Har du pengar på mobilen: abbonemang :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0