hälten tom, hälften full!

jag har en känsla i min kropp, jag e helt nervös och jag vet inte om jag är glad eller ledsen. Jag vet inte varför, de bara är så!
Jag vill veta vad jag vill, och ändra hur jag känner. Men jag känner bara såhär, hälften tom, men ändå hälften full!

Jag saknar mitt hem, jag saknar vämen, jag saknar oss ! Men ändå så känner jag mig så lättad av att vara själv!

Jag känner mig onormal, hur kan jag känna såhär? Hur kan man själv inte veta vad man vill,
så rätt, men ändå så fel!

Jag tror att jag är en människa som trivs bäst ensam, men jag har vant mig vid närhet och kärlek, och trivts med det. Men jag har saknat att vara ensam, och nu när jag är det. Saknar jag närhet och kärlek, jag saknar dig!


Fika med Mammsen och Sussie snart i alla fall, så får vi se sen.


- jag vill känna dina armar om mig

Kommentarer
Postat av: Helena.

Du hjärtat, du är absolut inte onormal. Du är bara inne i en väldigt konstig situation. Jag vill råda dig att gå och prata med någon, en psykolog. Jag har efter flera år valt att göra det och det är en sådan lättnad, för din egen skull Sarah. Jag tänker på dig! <3

2009-12-27 @ 22:20:56
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0