usch för blogga !

egentligen tycker ja de e ganska tråkigt att blogga, men och andra sidan är de ju
roligt att läsa blogg ! Så de finns säker någon jäkel där ute som intresserar sig
jävligt mycket av vad jag gör i mitt liv, så var så god ! Ta för er .. På tal om roligt
att läsa blogg, jag är ju så illa tvungen att TVINGA er gå in på Daniel och Linus
blogg, de har ju skaffat en blogg tilsammans, en riktig manlig hobby?!
- www.skanegrabbarna.blogg.se -



Iaf, gjorde halkan idag. Måste medge att de va fan inte så kul som alla säger,
asså.. Visst fan va de roligt! Men på alla andra som gjort den verkade det som
de skulle vara så mycket mer och mer fartfyllt än vad det i själva verket var!
Eller är de bara så att jag behöver me accion för att bli tillfredsställd?!
Blev godkänd iallafall , bra är väl det?! Tummen upp för sarah !

Nu trillade Helena in genom dörren, kanske ska göra henne sällskap ..
Social kompetens ! =)

Hörs senare, ! Heeeeej och svej !

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja ta ditt jävla kort nu ffs! o grattis till halkan.

2008-09-11 @ 20:20:41
URL: http://skanegrabbarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0