skjut jäveln !

åååh, känner agressationerna i mig var gång den nya efterlyst reklamen
kommer på tv. Bara verkligen längtar, samtidigt som jag fasar att de det
på Onsdag. En 19årig kille har sexmördat en 15årig tjej, bara en fråga?! ..
VAD FAN HAR HAN I HUVET!?! , skott i pannan skulle han ha, ursäkta mig..
 Men ja, asså jag är så frustread av ilska att jag snart spricker !
Han om någon förtjänar fan att tappa tvålen i duchrummet inne på Kumla !

Nog om idioter, idag har jag jobbat (extremt lite) men ska snart iväg med
Eva och fixa min bil, byta lampa och torkarblad och så. Den ska ju besiktigas
imorgon.. Hoppas den går igenom .. Sen ska vi ut på väla med Hans och Marcus



     Hoppas fan körkortet trillar in snart, trött som fan
     på att vänta.. Ska köra med körskolan imorgon och
     höra vad dom har att säga! men men, har ja inte de
     innan jul så FAN TA MIG ! , haha ..



Lämna gärna en kommentar om detta inlägg ! hejs ..

Kommentarer
Postat av: Eva

Tjoo hej! Nu har jag äntligen hittat din blogg! Sånna idioter skulle fan slaktas levande enligt mig!! Ja, snart drar vi till verkstan och sen väla :) Kram

2008-09-15 @ 12:55:54
URL: http://elten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0