men godmorgon?!

usch
, känner mig fortfarande nyvaken ! fast gick upp runt 11, har städat hela
morgonen. Tack Helena för du hjälpte till , haha.. behövdes verkligen ! ..
Helena sov ju hos mig inatt, efter massa pratande övervägde vi att
stanna hemma framför tvn igårkväll istället för att dra ner i stan..
Och de va nog de bästa valet jag gjort på länge ! Skönt var det ..

Idag, som sagt tjejkväll. Men nu snart ska jag Helena och Rocky till
skogen så han kan rasta av sig ordentligt. Sen kommer töserna
vid 6, ska äta gott och kolla premiären på Musik maskinen... =)
Sen utgång kanske ?! who knoows... De ända jag vet är att jag e
fattig som en griis, lön på måndag. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0