Henrik Larsson!

idag har jag jobbat, hade mycket att göra men gick faktiskt relativt fort.
Och skönt är väl det !När jag kom hem var jag bara ute med Rocky en sväng och bytade om sen stack jag och käkade med Micke på McDonalds. När jag står och ska hälla upp dricka till oss så säger micke:
"Är inte det Henke Larsson?!" ,
Jag vänder mig om, och mycket riktigt där sitter Henke Larsson och hans familj och äter, ... på McDonalds?!
Inte nog med att det verkligen är Henke, utan på något sätt fastnar jag i att det är han så jag glömmer vad jag håller på med. Och när jag vänder mig om skrattar micke och hela min hand är blöt, jag hade alltså glömt att det var dricka jag höll på att hälla upp. Så de svämmade över ganska fort. haha ! , kul var ju det ..

Efter vi ätit stack vi till Högastenskolan, mycket trevligt.. Träffade våra gamla lärare, riktigt trevligt faktiskt ! Fick höra mycket roligt från dom, .. För dom som inte förstår så såg vi vår klass och våra lärare som en familj och vi hade riktigt trevligt tilsammans alla åren vi gick där =)
Var där typ 40 minuter något sådant sen stack jag hem.

Nu sitter jag här, ska nog snart börja diska! Senare kommer ju Helenis, .. Får se vad som händer ikväll. Om det blir utgång eller vad det blir.

Uppdaterar senare ! , see ya . 

Kommentarer
Postat av: Eva

Så du vill ha kommentarer! Då kan jag berätta när jag var ute och red kom Henke promenerandes förbi. Jag höll ärligt talat på att trilla av hästen! Haha..

2008-09-27 @ 11:11:49
URL: http://elten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0