ensamheten är värst!

Det jag frukar mest slog mig som ett stort slag i ansiktet för ett tag sedan, ensamheten!  Det är nog min största fiende, att vara ensam.. Att kunna tänka på allt  runtomkring en som gör en ledsen, det   är ensamhet för mig. Och ja, det är  just vad jag är. Ledsen! suttit och funderat på vad jag ska göra, men de ända  jag vill är nog enentligen att träffa Hans. Var sekund han är ifrån mig känns  som en evighet, och speciellt då om jag som sagt.. är själv! Rocky är ju faktiskt ett sällskap , och jag älskar honom ! Men han är ingen  man  kan prata med,
fasst han lyssnar. Och innerst inne tror jag han förstår.  Han är bra att krama om när man är ledsen! Och det älskar jag honom för.
Han är bäst, han och Hans!

Mamma, jag saknar mamma ! .. Känndes som ett stort steg när jag flyttade ifrån henne. Det som står mig närmast! Jag saknar henne, och jag gråter ibland på kvällarna för hon inte är där.

Pappa har jag nästan aldrig bott hos, men han saknar jag också. Han är ensam han med, jag vet hur det känns !

- jag älskar er !

i brist på annat ska jag och rocky ta och cykla till min kusin, där ska jag sova. Så jag slipper vara ensam, ..
min kusin är också bra, hon tycker jag om ! Och hon älskar jag för det , tack !

Finns många bler som är bra: Helena, Jocke och Baloo .. - tack för ni finns !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0