en dag i taget !

usch, nu har ja börjat me skiten igen. Massa soppor för att gå ner i vikt, fast denna gången ska den kombineras med frukt och grönt , så magen har något att arbeta med. Har även fått in en träningscykel i lägenheten ( hur den nu fick plats ?! ) och varit ute och joggat i pålsjö nu tre dagar i rad, denna gången ska jag fan klara det ! Beach 2009 ?! , eller .. Beach 2019 ?! .. Vafan, de får ta den tid de tar .
.

Iaf, längar till November, tattueras två gången på en månad , och även Sensation white ! UNDERBART !

Idag ska jag på möte med Elin på sats, ska bli kul att flabba lite med henne ! Alltid lika trevlig giirl .. Halv 7 ska jag vara där, sen ska jag förmodligen träffa en person jag en gång kände, som jag kanske får chansen att lära känna på nytt ?! , gammal vänskap jag saknar ! ..

IMORGON ÄR DET HALKA ! , fy faaan va nervöst!  Ska vara där klockan 8 , håll tummarna !

See ya , dont wanna be ya !

/ miss diva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0