xtravaganza.

jag funderar på att börja på xtravaganza igen, det gav ju jävligt bra resultat förra gången,.. trotts att det inte höll så länge! Men denna gången måste det hålla.. Jag vill verkligen börja på det så fort jag får råd så typ i Januari någon gång ?! För då har man iallafall nästan ett halvår på sig innan sommarsäsongen kommit , .. Jaa så ska jag nog göra ! Jag behlver verkligen det ! Jag måste tillbaka i mitt gammla jag, det tog mig en dag att vänja mig och trivas i den kroppen jag hade, men efter 19 år har jag fortfarande inte vant mig vid den kroppen jag lever i nu ! .. Jag känner mig som en fånge i min egen kropp, det här är inte jag ! .. Det är bara inte det ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0