tack kit !

tack kit för gårdagen ! Jättekul verkligen!

igår kom Kit och hämtede mig efter hon hade slutat jobba sen körde vi till maxi, köpte OC boxen, säsong 2. Det var så vi tillbringade vår dag/kväll. Haha , bänkade framför TVn ! sen fick vi ett ryck och skulle sticka till affären i Ekeby och handla, där jag gör bort mig totalt. Eftersom jag går på min VLCD så äter jag barnmat, vilket innehållet mycket få kcal.. Inne i affären tappar jag glasburken med barnmat rakt på golvet.. och PANG ! .. Haha rätt pinsamt, men någon som va mer pinsam va gubben som sa till i kassan att jag tappade en glasburk. Jävla Gubbjävel ! :) , haha .. Kul hade vi i alla fall ..


Idag händer väl inte så mycket, får väl sitta hemma idag ! Inte så kul att gå ut me sina vänner när man inte kan dricka :S , men men .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0