stort behov av att blogga?!

stod och gjorde ve mig i morse framför spegeln när jag kom på att jag ite bloggat på ett tag, eller ja någon dag. Men med tanke på hur ofta jag bloggade innan så känndes de konstigt, så fast jag snart måste sticka till jobb så var jag tvungen att starta datorn och blogga lite. Börjar jobba 8.15 sen ska jag vara på körskolan 13.00, hoppas det går bra idag ;]

Jaha va händer idag då? , de får man see. Ska nog ringa Helenis och fråga om hon vill gå/jogga en runda. Känner jag behöver röra på mig! ajja, bloggar igen senare!


hejshejs !

Kommentarer
Postat av: Kit

Great minds think alike ! ;) Älskar dig!

2008-10-08 @ 10:01:32
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0